woensdag 12 september 2012

Stampin' Up

 
 
Yes ik ga het doen. Ik wordt demonstratrice voor Stampin' up. Van af 8 oktober mag het verkocht worden. Dat is mij nog wat te snel maar per 1 januari ga ik beginnen.
Door deze mooie eenvoudige kaart die ik bij een make en take heb gemaakt, was ik gelijk enthousiast.
 
Met een paar producten een super leuke kaart gemaakt. En alles is onderling super te combineren.
Zoals je merkt ik heb er zin in.
Als je het leuk vind om vanaf januari een stempelparty te organiseren kom ik graag langs.
Hou mijn blog in de gaten, ik zal hier steeds meer gaan melden.
 
groeten Karla
  
 
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Karla,

    Ik wist helemaal niet dat je blog had, maar wat leuk! Mooie dingen maak je zeg! Ik zou ook graag leren haken, maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen, heb nu al geen tijd om te tekenen..
    Misschien binnenkort maar eens een freubelavond doen met Marleen en Hilde bij jou, als je dat leuk vind? Succes met het stampin up! Ik zal het onthouden voor eens een meiden avondje ofzo :)

    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jose
    Lijkt me erg gezellig als jullie een keer hier komen. Tijd vrij plannen om t freubelen werkt voor mij erg goed. Ik hoor wel van jou of Hilde wanneer jullie willen komen
    gr Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karla,
    Super leuk dat je demonstratrice wordt voor SU. Ik wens je in elk geval heel veel succes. Maar dat gaat vast wel lukken. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karla
    es war schön, Dich in Zwolle kennenzulernen!
    Demo zu sein wird Dir viel Freude machen

    Liebe Grüße

    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen