maandag 28 januari 2013

De Eerste creaties

Hallo Allemaal
 
Ik ben de afgelopen dagen druk bezig geweest met mijn nieuwe stempelset Mixed Bunch, en de daarbij hoorende pons Blossom.
 
Deze mooi zwart wit kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld van Stampin'Pretty.
 
Gebruikte materialen:
Stempelset: Mixed Bunch
Inkt:Basic black.
Pons: Blossom
Cardstock: Wishper White,Basic Black.
 
 
Yvonne Mijn upline bij Stampin' Up® had deze kaart laten zien bij een van onze bijeenkomsten. Ik was er gelijk helemaal gek op. Deze kaart is te maken met materiaal uit het startpakket cardstock en Startpakket inkt van Stampin' Up®.
Met relatief weinig materiaal kun je dus erg mooie kaarten maken.
 
Ik ben nu nog bezig met een doosje met daarbij 3 bijpassende kaarten. Ik moet ze nog afmaken met materiaal dat ik vorige week heb besteld, ik wacht dus met smart op de bestelling.
 
 
Gebruikte materialen:
Stempelset: Mixed Bunch
Inkt: Real Red, Pretty in Pink.
Pons: Blossom
Cardstock: Wishper White, Real Red.
 
Fijne dag
Liefs Karla
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten