donderdag 11 juli 2013

Notitie boekjes

Ik vond laatst een leuk filmpje hoe je van een post-it blokje een leuk cadeautje kunt maken. Kijk HIER voor het filmpje. Zelf vond ik A6 notitieblokjes en heb het filmpje gebruikt als inspiratie.
 
Dit is wat ik er van gemaakt heb
Voor dit boekje heb ik de Best of Flowers stempelset gebruikt.

Voor dit boekje heb ik de Swallowtail stempel gebruikt. Deze heb ik met Stazon zwart gestempeld en daarna ingekleurd met een waterpen en inkt. Dit zijn de nieuwe In Colors.
 
 


Gebruikte materialen:
Stempelset: Swallowtail, Best of Flower Sassy Salutations
Inkt: Pumpkin Pie, Daffodil Delight, Tempting Turquoise, Stazon Black, Coastal Cabana, Crisp Cantaloupe,
Strawberry Slush
Cardstock:Whisper White, Tempting Turquoise, Crisp Cantalope
Pons: 1 1/4" scallop circle
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten