zondag 6 oktober 2013

Team bijeenkomst

Het is al weer even geleden, maar 22 september hebben we een teamdag gehad.
Hier voor hebben we allemaal een Swap gemaakt.
 
Dit was mijn bijdrage. Ik heb hier gebruik gemaakt van de "Sunburst" techniek.
 
Ik had ook een project voorbereid. Hieronder de twee voorbeelden de ik hiervoor gemaakt had. Ik kwam een tijdje terug een Filmpje tegen op internet waarbij de "Crayon Resist" techniek werd gebruikt. Deze heb ik toegepast bij deze twee kaarten.
 

 
 
Gebruikte materialen:
Stempelset:Best of.. Butterflies, Sassy Salution
Pons: 2-1/2"Circle, 2-3/8"Scallop Circle
Inkt: Melon Mambo, Real Red, Daffodil Delight, Old Olive, Pumpkin Pie, Marina Mist, Stazon Black, Raspberry Ripple
Cardstock:Whisper White, Basic Black, Very Vanilla, Raspberry Ripple
Accessoires: Modern Medley DSP


Geen opmerkingen:

Een reactie posten