maandag 25 november 2013

Sterrenslinger

 
14 december 2013 sta ik op een kerstmarkt die wordt gehouden op het Allendeplein in de wijk Hoornsemeer. Ik ben ter voorbereiding al een tijd  met allerlei projecten bezig. Vorige week heb ik deze sterrenslinger gemaakt.
Voor deze slinger heb ik gebruik gemaakt van de Single Stamp Christmas Star. Deze heb ik meerdere keren gestempeld en daarna uitgeknipt.
 
 
De sterren zijn gevouwen en vervolgens zijn er twee sterren op elkaar bevestigd. Hierdoor krijg je een mooi 3D effect.
 
 
 

Gebruikte materialen:
Stempelset: Christmas Star (Single Stamp)
Inkt: Pool Party, Island Indigo, Bermuda Bay, Crumb Cake
Cardstock: Whisper White
Accessoires: Lint (eigen collectie)
 
 
 
 
14 december Kerstmarkt
 Het is een traditie, de jaarlijkse overdekte en verwarmde Kerstmarkt op het Allendeplein (Hoornsemeer).
De markt is geopend van 10.30 tot 16.30 uur. De tent wordt feestelijk verlicht en ook verwarmd.

 

Zet alvast in je agenda: Sale-a-Bration 2014 van 28 januari t/m 31 maart 2014


Geen opmerkingen:

Een reactie posten