vrijdag 13 december 2013

Gasten Kadootjes

De gasten die bij mij een workshop volgen krijgen een klein kadootje. Meestal is het een doosje met iets lekker er in. Deze doosjes heb ik de afgelopen maanden gegeven.
Inspiratie voor de doosjes heb ik van pinterest
 
 
Gebruikte materialen:
Pons: Large Oval, Bird Builder, Boho Blossoms 
Inkt: Crumb Cake
Cardstock: Old Olive, Pumpkin Pie, Early Espresso
Accessoires: Stitched Grosgrain Wild Wasabi

 
De Volgende twee doosjes heb ik met een nieuw product van Stampin' Up® gemaakt, de  Envelope Punch Board. Hiermee kun je je eigen enveloppen maken, maar ook heel veel doosjes!

 
Gebruikte materialen:
Stempelset: Christmas Collectibles
Pons: Christmas Ornament 
Inkt: Early Espresso, Cherry Cobbler
Cardstock: Early Espresso, Whisper White
Accessoires: Envelope Punch Board,  DSP stacks Bright collection, Stitched Grosgrain Early Espresso,
    Season of Style DSP


 
 
Gebruikte materialen:
Stempelset: Mijn eigen naamstempel
Pons: Christmas Ornament 
Inkt: Old Olive, Cherry Cobbler
Cardstock: Old Olive, Cherry Cobbler
Accessoires: Season of Style DSP, Envelope Punch Board, Bakerst Twine Cherry Cobbler 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten