woensdag 16 september 2015

Sleigh Ride Edgelits

Hallo Allemaal
 
Vandaag mijn eerste kerstkaarten van dit jaar. Toen ik de nieuwe najaars catalogus bekeek was ik gelijk enthousiast over de Sleigh Ride Edgelits. Ik heb ze ook gelijk besteld.
Deze kaarten heb ik afgelopen week gemaakt.
 
 
De basis van deze kaart is kraft cardstock. Ik heb eerst witte sterren gemaakt met de Stars Decorative Mask. En daarna met de Edgelits de bomen en huisjes ui gestanst. Het leuke aan deze kaart is dat ik oude en nieuwe producten gebruikt heb. Zo zie je dat je met 1 nieuw product erbij weer hele andere creaties kan maken.
 
Bij de volgende kaart heb ik dat ook gedaan. Hier heb ik ook nog het nieuwe zwarte glitterpapier gebruikt en de sterren framelits.


Dit was het voor vandaag. Leuk dat je bij mijn creaties hebt gekeken.
 
Fijne dag
Karla
 


Built for Free Using: My Stampin Blog


2 opmerkingen: