dinsdag 1 december 2015

Punch art Zwarte Piet

Hallo Allemaal

Ik kreeg het verzoek om sinterklaas kaartjes te maken. Twee jaar geleden had een collega zwarte pietjes gemaakt met Punch Art. Deze vond ik zo leuk dat ik ze weer heb opgezocht. Ik moest er zestien maken, dus dat was even goed voorbereiden. 
Als ik zoveel dezelfde kaarten maak, dan zorg ik dat alles eerst geponst is en dan ga ik pas alles in elkaar plakken. 

Dit is stap een alles ponsen en op maat knippen


 En dan alles stap voor stap plakken


Om de kaart wat verder aan te kleden heb ik van restjes rubberstempel (dit blijft over van de stempelsets) blokjes geknipt en deze als baksteentjes op een acrylblok geplakt.
Achter het pietje zit een stukje jute. 
 

Zo zien ze er dan uit als ze allemaal af zijn.

Fijne dag
Karla


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten