dinsdag 7 oktober 2014

Owl Builder op notietieboekjes

Hallo Allemaal
Ik had laatst een cadeautje nodig om geld in te geven. Gewoon geld in een enveloppe vind ik niet leuk. Ik had nog twee notitieboekjes liggen. Deze heb ik versierd met o.a. de Owl Builder Punch.
 
Deze is voor een meisje. Ik heb van de Owl Builder samen met de Modern Label Punch een nagellak potje gemaakt. Voor de achtergrond heb ik de Decorative Mask Hearts gebruikt.

Voor de jongen heb ik een wat stoerdere versie gemaakt. Met alle Halloween voorbeelden kwam ik al snel op deze vleermuizen.
 
Gebruikte materialen:
Inkt: Craft Stampin' Ink
Pons: 2-1/2" Circle, Owl Builder, Word Window, Modrn Label, Bird Builder, Large Oval
Cardstock: Whisper White, Real Red, Tempting Turqouise, Daffodil Delight, Basic Black, Early Espresso
Accessoires: White Stampin' Chalk Marker, Decorative Masks, Lintje en klemmetje eigen collectie.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten