donderdag 2 oktober 2014

Twee leuke acties bij Stampin' Up®

Hallo allemaal.
Er zijn gisteren twee leuke acties van start gegaan bij Stampin' Up®. De eerste heeft met de World Cardmaking Day te maken, op 4 oktober.
 
 
Van 1 t/m 6 oktober ontvang je op geselecteerde producten 15% korting.
Kijk HIER voor alle producten die je met korting kunt bestellen.
Ik doe aanstaande zondag een extra bestelling wil je graag gebruik maken van deze aanbieding mail me dan karlascreaties@gmail.com
 
 
 
De tweede actie is:
 
 
Als je deze maand bij mij aanmeld als demonstrator, dan krijg je een half jaar lang iedere maand
1 pak Designer Series Paper Gratis.
 Deze mag je zelf uitkiezen uit de lopende catalogi muv Specialty Designer Paper en Paper Stacks.
Wil je hier meer weten bel (06-10190961) of mail (karlascreaties@gmail.com) me dan. Ik wil je graag alles vertellen.  
 
Tot snel
Karla
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten